08 dec
18:30

The Alumnikring Düsseldorf organiseert een informele netwerkborrel op de Kerstmarkt

Alumni zijn van harte welkom bij een informele netwerkborrel

We nodigen je graag uit voor onze “X-mas UM Alumni Meet” en hopen jullie allemaal te zien bij onze informele netwerkborrel op:

Datum: donderdag, 8 december 2016
Tijdstip: van 18.30 uur
Locatie: D-Town Restaurant & Bar, Burgplatz 28, 40213 Düsseldorf

Het Kerstseizoen staat voor de deur, en we ontmoeten je graag voor onze Kersteditie van de Alumnikring Düsseldorf bij D-Town, recht voor het 55 meter hoge "Wheel of Vision" en de aangrenzende Kerstmarkt aan de Burgplatz in Düsseldorf. Zoals altijd is het ons idee UM alumni uit de regio bij elkaar te brengen, aangezien we allemaal iets gemeen hebben: de Universiteit Maastricht!

Het Alumni Office sponsort wederom de eerste twee drankjes en wat hapjes, en natuurlijk zal er ook glühwein zijn!
Aanmelden voor dit event kan via email alumni@maastrichtuniversity.nl of telefonisch via +31 43 3885221.