11 okt

Alumnikring Brussel: Lezing over Presidentiële verkiezingen in de VS

Alumni zijn van harte welkom bij een lezing in Brussel

De Amerikaanse presidentsverkiezingen fascineren mensen over de hele wereld. Van Clinton's visie op TTIP tot de nieuwste uitspraken van Trump, zijn er vele redenen om de laatste ontwikkelingen op de voet te volgen van misschien wel de belangrijkste electorale strijd van de wereld.   Je bent van harte welkom op dinsdag 11 oktober, als Dr. Roberta Haar (Universiteit Maastricht) haar licht werpt op de Amerikaanse verkiezingen en hoe deze de verkiezingen Europa zal beïnvloeden, gevolgd door een Q & A en een netwerk borrel.

Dr. Roberta Haar is afgestudeerd aan de Penn University en een assistent-professor aan het University College Maastricht, Faculty Arts and Social Sciences aan de Universiteit Maastricht. Haar onderzoek richt zich op het Amerikaanse en Europese buitenlands beleid, alsmede de transatlantische betrekkingen.

Meld je aan door ons een e-mail te sturen op alumni@maastrichtuniversity.nl