17 jun

Afscheidscollege prof.mr. Gerard Mols hoogleraar Strafrecht

in de Faculteit der Rechtsgeleerdheid.

Titel van de rede: “De opmars van de stafbare voorbereiding”.

Op 17 juni 2016 neemt Gerard Mols afscheid als hoogleraar straf-(proces)recht in verband met het bereiken van de voor deze functie wettelijk gestelde leeftijdsgrens. Gerard is dan ruim 32  jaar aan de Universiteit Maastricht verbonden geweest. Hij was naast hoogleraar strafrecht, advocaat, raadsheer plaatsvervanger, decaan van de Faculteit Rechtsgeleerdheid, diende twee termijnen als rector en keerde in 2013 weer terug naar de vakgroep strafrecht en criminologie waar hij ooit begon.

We nodigen u van harte uit om bij het afscheidssymposium (en het aansluitende afscheidscollege) aanwezig te zijn. Het wordt op prijs gesteld als u op voorhand via een mail aan j.crijnen@maastrichtuniversity kenbaar maakt of u daartoe in de gelegenheid bent.

Het programma begint vanaf 13.15 uur. Klik hier om de volledige uitnodiging te bekijken.