26 nov
18:30 - 20:30

Master your Future | School of Business and Economics

Er komt veel kijken bij het bepalen van je volgende stap na je bachelorstudie. Hoewel de toekomst in jouw handen ligt, zijn wij hier om je te ondersteunen in dit keuzeproces. De School of Business and Economics organiseert het evenement "Master your Future", speciaal voor huidige bachelorstudenten van SBE en UM. Dit evenement biedt je uitgebreide informatie over zowel de studieprogramma's als de extracurriculaire mogelijkheden die onze opleidingen te bieden hebben.

Inschrijven voor het evenement

Ben je momenteel een bachelorstudent aan SBE of UM en nieuwsgierig naar masteropleidingen die goed aansluiten bij je studie? Of volg je een andere bacheloropleiding aan de UM en overweeg je een master in Business and Economics?

Kom naar ons evenement om:

• Meer te leren van onze studentenloopbaanadviseur
  • Je te laten inspireren door verhalen van masterstudenten
  • Antwoorden te krijgen op al je vragen over onze MSc-programma's
  • Informatie te ontvangen over uitwisselingsprogramma's, double degrees, stagemogelijkheden en andere extracurriculaire opties
  • Te ontdekken voor welke opleidingen je direct toelaatbaar bent

De informatiesessie wordt gevolgd door een netwerkborrel, waar je van gedachten kunt wisselen met vertegenwoordigers van de MSc-programma's, de afdeling International Relations en SBE's stagebureau.

Er worden drankjes en hapjes geserveerd.

Beperkt aantal plaatsen beschikbaar
Registreer je nu

Opleidingen die tijdens dit evenement aan bod komen

SBE alumni

Tijdens dit evenement worden alle programma's voor SBE- en UM-studenten gepresenteerd, waaronder:

• Economics & Policy (inclusief samenwerkingen met het Maastricht Sustainable Institute en de United Nations University)
  • Business Intelligence and Analytics
  • Organisation, Strategy and Entrepreneurship
  • Accounting & Control
  • Finance
  • Marketing and Supply Chain Management

Je kunt de volledige lijst met SBE-programma's hier bekijken

Tijdens dit evenement kun je ook meer informatie krijgen over opleidingen voor SBE-studenten aan andere faculteiten van de UM!

• 18 sep
    16:00 - 17:00

Leer alles over de Bachelor Business Analytics, Business Engineering en Econometrics & Operations Research | Online Informatiesessie

Ben je geïnteresseerd in hoe data en technologie de wereld van business en economie transformeren? Meld je aan voor deze online informatiesessie over de opleidingen Business Analytics, Business Engineering en Econometrics & Operations Research.

• 30 sep
    16:00 - 17:00

Online Informatiesessie voor Ouders

Ben je een ouder van een middelbare scholier die begint na te denken over de mogelijkheden voor hoger onderwijs? Neem dan deel aan deze online infosessie  om meer te weten te komen over de mogelijkheden aan de Maastricht University School of Business and Economics.

• 12 okt
    09:30 - 16:30

Bachelor Open Dag

Tijdens de Bachelor Open Dag kun je écht sfeer proeven en een goed beeld krijgen van onze bacheloropleidingen, de unieke manier van onderwijs, de universiteit en het leven in onze studentenstad Maastricht.