Vrienden van de Rechtenfaculteit

Vrienden vormen een hecht netwerk van studenten, alumni, promovendi en (oud)-medewerkers van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid. Draag jij de faculteit een warm hart toe? Word dan Vriend van de Rechtenfaculteit en help mee om:

• Studiefaciliteiten op diverse terreinen binnen de Faculteit der Rechtsgeleerdheid verder te ontwikkelen en te verbeteren.
  • Activiteiten te organiseren die het contact tussen alumni en studenten bevorderen en versterken.
  • Belangrijk onderzoek en onderwijs binnen de Faculteit der Rechtsgeleerdheid te ondersteunen.

Als Vriend ondersteun je jaarlijks onze doelstellingen financieel en geniet je van voordelen die bij het lidmaatschap horen.

Sluit je aan bij onze gemeenschap en maak een verschil! Word Vriend van de Rechtenfaculteit vandaag nog!