Bètasteunpunt
Research institutes

Bètasteunpunt Limburg

Wil je weten of natuur, wetenschap en techniek bij je past? Zoek je een opleiding, maar weet je nog niet op welk gebied? Het Bètasteunpunt Limburg helpt jou (en je docenten) bij het maken van een bewuste keuze voor een profiel of opleiding. Bij het bètasteunpunt vind je allerlei informatie die je bij je keuze kan helpen.

We willen ervoor zorgen dat iedere leerling met interesse voor Wetenschap & Techniek zo goed mogelijk begeleid wordt bij keuzes die leiden tot hun toekomstige opleiding.
Monique Scheepens, initiatiefnemer van Bètasteunpunt Limburg

Met een het profiel Natuur & Techniek of Natuur & Gezondheid kun je bij vele opleidingen terecht variërend van geneeskunde of biologie via chemie en computerwetenschappen tot natuurkunde of techniek. Onze website is een bron van informatie over deze onderwerpen. Denk aan leskisten, bezoekjes aan laboratoria of hulp bij je profielwerkstuk/meesterproef. Ook je docenten kunnen voor hulp en begeleiding bij ons terecht. Meer weten? Klik dan op een van de opties hieronder: