08 nov
13:00 - 16:00

Ontdek mogelijkheden voor maatschappelijke betrokkenheid op de “Get Involved" informatiemarkt.

Ben je nieuw in Maastricht of op zoek naar mogelijkheden om je in te zetten voor de lokale gemeenschap? Bezoek dan de "Get Involved" informatiemarkt!

Op woensdag 8 november 2023, van 13.00-16.00 uur, zullen in het Student Services Centrum aan de Bonnefantenstraat 2 in Maastricht ongeveer 20 tot 25 maatschappelijke organisaties aanwezig zijn die zich op verschillende interessegebieden richten. Een mooie gelegenheid om kennis te maken met deze organisaties, waaronder bijvoorbeeld lokale liefdadigheidsinstellingen, culturele groepen, duurzaamheidsinitiatieven en meer. Zij presenteren zichzelf en zullen informatie geven hoe jij je kunt inzetten.

Een mooie gelegenheid om het werk van deze organisaties te leren kennen, mogelijkheden voor vrijwilligerswerk te verkennen en te netwerken.

Mis deze kans niet om betrokken te raken bij de gemeenschap, in contact te komen met maatschappelijke organisaties en daarmee een positieve invloed te hebben op de wereld. Noteer de datum alvast in je agenda: woensdag 8 november 2023, van 13.00-16.00 uur en kom naar de "Get Involved" informatiemarkt!

Georganiseerd door Match Maastricht in samenwerking met het Studenten Service Centrum.