Een weg naar Europese carrièregroei

YUFE voor medewerkers

Groei dankzij Europese mobiliteit!
YUFE wil in heel Europa carrière- en ontwikkelingsmogelijkheden bieden voor zowel academisch als administratief personeel, ten gunste van studenten, het onderzoeks- en innovatielandschap en de samenleving als geheel.

Ontdek, reis en groei binnen de YUFE-alliantie
Verbeter je carrièrevooruitzichten door deel te nemen aan de YUFE Alliance. Of u nu wetenschappelijk of administratief medewerker bent, je kunt je eigen YUFE-carrièrepad vormgeven. Onze alliantie, geleid door het YUFE Recruitment Policy en het YUFE Staff Development Policy, zet zich in om jouw individuele carrièregroei te ondersteunen met unieke mogelijkheden op het gebied van mobiliteit, training en loopbaanontwikkeling.

Inzet voor diversiteit en inclusiviteit
Bij YUFE leggen we sterk de nadruk op diversiteit en inclusiviteit en zorgen we ervoor dat elke loopbaan wordt ondersteund en verrijkt met gelijke kansen. Kom bij ons en zet de volgende stap in je professionele ontwikkeling binnen een divers en inclusief Europees kader.

YUFE Nieuws

More news items
  • YUFE is verheugd aan te kondigen dat onze aanvraag rond de oproep voor Europese universiteiten Erasmus+ voor 2022 is geselecteerd voor financiering ter waarde van 14,4 miljoen euro. Dit is een belangrijke mijlpaal voor de YUFE Alliance, die koploper van de Europese universiteiten blijft.

• Daniela Trani

YUFE – the making of

In 2019 werd Young Universities for the Future of Europe (YUFE), een door de UM geleide alliantie, uitgeroepen als het meest belovende antwoord op de oproep van de Europese Commissie tot het ontwikkelen en implementeren van een eerste model voor een Europese universiteit. Daniela Trani, directeur...