Het UM Language Centre

Een nieuwe taal leren opent deuren!

Ben je afgestudeerd, maar wil je toch je talenkennis vergroten? Het UM Language Centre biedt alumni korting bij het volgen van taalcursussen. Als afgestudeerde betaal je dezelfde prijs als de medewerkers van de universiteit. Dus heb je een vreemde taal nodig voor je loopbaan? Of wil je een vreemde taal leren vanwege een andere reden? Spaans, Nederlands, Russisch, Chinees, Japans, Frans of…? Investeer in jezelf en je toekomst met online cursussen en bouw vaardigheden op die een leven lang meegaan.

Je kunt bijvoorbeeld je Nederlands verbeteren, je Frans bijschaven of een andere nieuwe moderne vreemde taal leren. Of ben je op zoek naar een cursus Arabisch of een cursus over het schrijven van academische teksten? Zoek je een cursus Engels, Italiaans, Duits, Spaans, Japans, Chinees of Portugees? Bij het UM Language Centre ben je aan het goede adres.

Onze talen, jouw keuze! Twijfel niet langer en schrijf je vandaag nog in en til je talenkennis naar een hoger plan. Kijk voor meer informatie op de website van het UM Language Centre