Alumnikring Parijs

Welkom bij de alumnikring in de Stad van de Liefde!

De Alumnikring Parijs is opgericht in april 2015. Sindsdien proberen we ieder kwartaal bijeen te komen. We zijn blij om een divers gezelschap te verwelkomen van verschillende afgestudeerden, zowel recent als ouder en vanuit verschillende faculteiten. We houden ervan om nieuwe bars uit te proberen in de prachtige straten van Parijs en te genieten van elkaars gezelschap en onze verschillende ervaringen in Parijs met elkaar te delen.

In aanvulling op de informele netwerkborrels, hebben we het plan om binnenkort een lezing te organiseren. Dus als je interesse hebt om je 'Maastricht-ervaring' te delen in Parijs, dan verwelkomen we je graag bij ons volgende evenement.

Recente evenementen
Informele bijeenkomst
UM Star Lectures

paris

Contact:
  alumni@maastrichtuniversity.nl

Aantal leden: 527

Geplande evenementen voor alumni

• 12 sep

Alumni Event Hamburg

[Event in English]

Summer is almost over and we feel like it's time to get together again and create new memories! Therefore, we would like to invite you to the next 2024 Maastricht Alumni networking event at Q bar in Hamburg!

• 19 sep

Environmental Law Lecture Series

Informatie alleen in Engels. Klik op EN rechts bovenaan deze pagina.

More event items