GIS

Het Gezelschap voor Internationaal Strafrecht (GIS) is de Nederlandse tak van  L’Association Internationale de Droit Pénal (AIDP). Het AIDP is een internationaal onderzoeksplatform op het gebied van strafrecht en adviseur van de Verenigde Naties. De activiteiten van het GIS bestaan voornamelijk uit het vervaardigen van landenrapporten (beschrijvingen van deelgebieden van het Nederlandse strafrecht) en het organiseren van lezingen op het gebied van (internationaal) strafrecht.

Prof. mr. André Klip (co-voorzitter)
Prof. mr. Harmen van der Wilt (co-voorzitter)
Dhr. mr. dr. Pim Geelhoed (secretaris/penningmeester)
Mevr. mr. Marjorie Bonn
Dhr. mr. Richard van Elst
Mevr. mr. dr. Annemieke van Verseveld

De volgende GIS-bijeenkomst vindt plaats op woensdag 26 maart aanstaande. Tijdens deze bijeenkomst zullen professor Paul Mevis (Erasmus Universiteit Rotterdam) en professor Tijs Kooijmans (Universiteit van Tilburg) het door hen geschreven AIDP rapport toelichten met de titel:

ICT in the context of criminal procedure

Tijdstip: 19.00-21.00 (ontvangst vanaf 18.30 uur met broodjes).
Locatie: Campus Den Haag van de Universiteit van Leiden, Schouwburgstraat 2, Den Haag.
Zaal: A2.01

Aanmelding wordt op prijs gesteld: gis.secretariaat@gmail.com