Klokhuis Wetenschapsprijs: stem op Henry Otgaar en Luc van Loon!

Op 10 november wordt de Klokhuis Wetenschapsprijs 2021 uitgereikt. Uit 64 inzendingen, afkomstig van universiteiten, hogescholen en umc’s in Nederland, zijn tien onderzoeken genomineerd, waaronder maar liefst twee onderzoeken van UM-ers! Bekijk de promovideo’s van Henry Otgaar (FPN) en Luc van Loon (NUTRIM) en zorg ervoor dat ze allebei een plek in de top 3 krijgen.

De winnaar krijgt namelijk een speciaal aan zijn onderzoek gewijde aflevering van het populaire jeugdprogramma. Breng nu je stem uit! Stemmen kan tot dinsdag 9 november, 12.00 uur.

Genomineerde Klokhuis Wetenschapsprijs 2021: Henry Otgaar (FPN)

Genomineerde Klokhuis Wetenschapsprijs 2021: Luc van Loon (NUTRIM)

• Vorig jaar september is de samenwerking bekrachtigd tussen het project ‘DATASET’ van het Noord-Limburgse Fieldlab TISL en Logistiek Digitaal (onderdeel van het DIL programma). Namens het DATASET onderzoeksteam overhandigde Gerwin Zomer op vrijdag 12 juli het evaluatierapport van de Digital Readiness...

• De Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek heeft dr. Marieke Hopman en dr. Guleid Jama financiering toegekend voor hun nieuwe onderzoeksproject CHILD-WAR.

• YUFE is thrilled to announce that its student program, the YUFE Student Journey, evolves into OpenYUFE, enabling students to apply all year long.