Online Master Open Dag goed bezocht

Met ruim twee keer zo veel bezoekers als normaal was de online variant van de Master Open Dag van afgelopen zaterdag opnieuw een succes. De interesse kwam uit meer dan 100 landen. De top 5 bestond uit Nederland, België, Duitsland, Italië en Spanje. Het Verenigd Koninkrijk, voorheen een van de toppers, is om begrijpelijke redenen ver naar beneden gezakt.

Twee derde van de 4185 geregistreerde bezoekers kwam zaterdag ook virtueel opdagen. Het percentage is vergelijkbaar met dat van de laatste fysieke variant van de Master Open Dag. In de dagen daarvoor kwamen er ook al ruim duizend mensen een kijkje nemen, want het platform was al op dinsdag opengesteld. In totaal trok deze voorjaarseditie van het event 3781 bezoekers.

Gemiddeld werden zo’n 8 pagina’s bezocht. Men nam de tijd om de informatie goed tot zich op te nemen: ongeveer een kwartier per pagina. Enkele honderden mensen vulden het feedbackformulier in en met een waarderingscijfer van 8,3 mag de organisatie tevreden zijn. De sessies kregen op de dag zelf een 8,9.

Geregistreerde deelnemers kunnen nog tot en met dinsdag 16 maart het platform bezoeken. Zo kunnen ze de programma-presentatievideo’s en een aantal Q&A’s terugkijken.

De volgende Master’s Open Dag is op zaterdag 20 november 2021. Volg onze sociale media voor de laatste updates.

• Vorig jaar september is de samenwerking bekrachtigd tussen het project ‘DATASET’ van het Noord-Limburgse Fieldlab TISL en Logistiek Digitaal (onderdeel van het DIL programma). Namens het DATASET onderzoeksteam overhandigde Gerwin Zomer op vrijdag 12 juli het evaluatierapport van de Digital Readiness...

• De Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek heeft dr. Marieke Hopman en dr. Guleid Jama financiering toegekend voor hun nieuwe onderzoeksproject CHILD-WAR.

• YUFE is thrilled to announce that its student program, the YUFE Student Journey, evolves into OpenYUFE, enabling students to apply all year long.