Masterstudent Jeanine Grasmeijer vestigt nieuw wereldrecord freediving

Regerend wereldkampioen Freediving Jeanine Grasmeijer (UM masterstudent Geneeskunde) heeft een nieuw wereldrecord gevestigd in de categorie ‘free immersion’, waarbij duikers zich zonder vinnen langs een touw omlaag trekken. Tijdens de Deep Sea Challenge op Bonaire, dook zij in één ademteug maar liefst 92 meter diep.

Wil je meer weten over de wereldkampioen Freediving? Lees dan het interview dat verleden jaar verscheen op Maastricht Students of bezoek www.jeaninegrasmeijer.com.

• “Maak jij ook lijstjes?” Dat was een van de eerste vragen die hoogleraar financiële dienstverlening Lisa Brüggen aan PhD-kandidaat Jenna Barrett stelde. Toen zij bevestigend antwoordde, kon de samenwerking niet meer stuk. Wat volgde, was een inspirerend en vruchtbaar onderzoek, dat resulteerde in...

• UnliMited-Students is aanwezig bij INKOM dit jaar. Je kan ons vinden op de informatiemarkt bij de stand van Disability Support/SSC op maandag en/of bij onze activiteit 'Collage-maken' op donderdag!