Law_bouillonstraat_1-3_002.jpg

Rechten - Corona virus

UM informatie over het Corona virus (COVID-19)

Bezoek de UM website als je vragen hebt over de eventuele maatregelen betreft het Corona virus. Op deze website vind je regelmatig nieuwe updates en een overzicht van veelgestelde vragen over het Corona virus (COVID-19). Mocht je het antwoord op je vragen niet vinden op deze UM website, check dan onderstaand met wie je het beste contact kunt opnemen.

UM website over Corona virus (COVID-19)

Studenten

Ben je student aan de UM Faculteit der Rechtsgeleerdheid en heb je vragen over de eventuele maatregelen met betrekking tot het Corona virus? En kun je het antwoord op je vragen niet vinden op de algemene UM website of in het overzicht van veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier in de Student Portal.

Aankomende studenten

Ben je aankomende student en overweeg je een bachelor's of master's programma te gaan volgen aan de UM Faculteit der Rechtsgeleerdheid en heb je vragen over de eventuele maatregelen met betrekking tot het Corona virus? En kun je het antwoord op je vragen niet vinden op de algemene UM website of in het overzicht van veelgestelde vragen? Neem dan contact op via:

Voor aankomende bachelor's studenten
 bachelors-law@maastrichtuniversity.nl

Voor aankomende master's studenten
 masters-law@maastrichtuniversity.nl

Medewerkers

Ben je medewerker van de UM Faculteit der Rechtsgeleerdheid en heb je eventuele vragen over de maatregelen met betrekking tot het Corona virus? En kun je het antwoord op je vragen niet vinden op de algemene UM website of in het overzicht van veelgestelde vragen? Neem dan contact op met je leidinggevende.

PhD studenten

Ben je PhD student aan de UM Faculteit der Rechtsgeleerdheid en heb je vragen over de eventuele maatregelen met betrekking tot het Corona virus? En kun je het antwoord op je vragen niet vinden op de algemene UM website of in het overzicht van veelgestelde vragen? Neem dan contact op met je leidinggevende.