23 mei
Geef je mening!

SPREEK JE UIT! bij minister Dijkgraaf

Hoe is het om nu te studeren? Waar maak jij je zorgen over? Wat kan er beter?

Dit is je kans om input te geven aan onderwijsminister Robbert Dijkgraaf.

Hij hoort graag van je tijdens ‘Spreek je uit!’, een ronde door het hele land waarbij hij onderwijsinstellingen bezoekt om van studenten zelf te horen wat er speelt. Hij wil graag weten hoe studenten op dit moment naar de toekomst kijken en wat jouw ideeën zijn om dingen anders te doen.

Op maandag 23 mei is minister Dijkgraaf in Maastricht om van studenten van UM en Zuyd Hogeschool de verhalen en ideeën te horen. Die input kan hij gebruiken om zaken te veranderen.

Bij je aanmelding vragen we je aan te geven welk onderwerp wat jou betreft zeker aan de orde moet komen. Voor de hand liggende onderwerpen zijn studiefinanciering, kwaliteit van het onderwijs, de relatie onderwijs-arbeidsmarkt en studentenwelzijn.

Maar laat vooral weten waar jíj het over wilt hebben. De aangedragen onderwerpen sturen we vooraf door naar de minister.

Meld je aan met je onderwerp via dit formulier.

Let op: het aantal plaatsen is beperkt. Je kunt het aanmeldformulier invullen, zolang er plaats is.

Kom ook en spreek je uit!

• 16 okt 31 dec

Pensioenexpertisesessie (online)

Het expertisecentrum ITEM organiseert, in samenwerking met Montae & Partners, een (digitale) pensioenexpertisesessie webinarreeks.

• 09 nov

Master Open Dag

We hopen je op onze campus te begroeten tijdens de volgende Master Open Dag en een goede indruk te geven van wat studeren aan de Universiteit Maastricht inhoudt.