UM-evenement

‘UM Says No to Tobacco’-webinar

Hoe schadelijk is roken nou écht voor onze gezondheid? Hoe zit de tabaksindustrie eigenlijk in elkaar? Wat doen we (inter-)nationaal al aan tabaksontmoediging? En wat zijn goede tips en methoden als je wilt stoppen met roken?

Op 31 mei, op World No Tobacco Day, vindt er een interactieve online informatiesessie plaats rondom het thema roken en tabaksontmoediging. Alumni, studenten en medewerkers van de Universiteit Maastricht (UM) zijn van harte welkom!

Sprekers

De volgende sprekers delen hun expertise tijdens dit evenement:

• Marc Willemsen, bijzonder hoogleraar Tabaksontmoediging aan de UM en wetenschappelijk directeur tabaksontmoediging bij het Trimbos Instituut.

• Nikita Poole, alumna van de master Health Education and Promotion, PhD-kandidaat bij de vakgroep Gezondheidsbevordering van de UM en bij het onderzoeksinstituut IVO, en expert op het gebied van de tabaksindustrie en tabaksontmoedigingsbeleid.

• Thomas Gültzow, alumnus van de master Health Education and Promotion, PhD-kandidaat bij de vakgroep Gezondheidsbevordering van de UM, en expert op het gebied van keuzehulpmiddelen bij stoppen met roken.

Aanmelden

Aanmelden voor dit online evenement kan via de knop 'Meld je nu aan!' (Engelstalig aanmeldformulier). Als we je aanmelding hebben ontvangen, krijg je een bevestigingsmail met meer informatie.

Heb je vragen, neem dan gerust contact met ons op via alumni@maastrichtuniversity.nl.

We kijken ernaar uit om je (online) te begroeten op 31 mei!

Met vriendelijke groet,

Alumni Office