'Picture a Scientist', documentaire en discussie

Op maandag 30 november wordt om 19:30 de documentaire “Picture a Scientist’ vertoond in Lumière Cinema. De documentaire gaat over seksuele intimidatie binnen de wetenschap, gebaseerd op de ervaringen van drie wetenschappers die zich inzetten om de wetenschapscultuur te veranderen.

Aansluitend zal er een paneldiscussie plaatsvinden met Lisa Brüggen, Leo Köhler, Pamela Habibovic. Constance Sommerey treedt op als moderator.

De avond wordt georganiseerd door de Maastricht Young Academy in samenwerking met Lumière Cinema.

Deelnemen aan het event kan op volgende manieren:

• Steun ons lokale filmhuis Lumière in deze moeilijke tijden en koop een ticket om de film en panel discussie live te volgen - uiteraard met in achtneming van de geldende corona regels
  • Registreer je voor een @home screening en paneldiscussie via Zoom webinar.

Deel een tekening van je kinderen waarop zij iemand hebben getekend die aan wetenschap doet via mya@maastrichtuniversity.nl of via twitter met de tags #MaastrichtYA en #MYA.