Green Impact eindevenement

Dit is ons laatste Green Impact-evenement, wat betekent dat als je het zo ver hebt geschopt, je jezelf een applaus kunt geven! Dit laatste evenement is precies dat; een viering van jullie vooruitgang en teamwork gedurende het hele jaar. We hopen jullie allemaal daar te zien om het jury-oordeel te ontvangen en nog een laatste keertje samen te komen!

De jury is dit jaar samengesteld uit: Nick Bos (vice-voorzitter UM), Peter Møllgaard (decaan SBE), Bouwien Janssen (directeur Ontwikkeling & alumnirelaties) & de leden van de Taskforce Duurzame UM2030.

• 19 aug 22 aug

INKOM 2024: Building Bridges

INKOM 2024, de jaarlijkse introductieweek voor nieuwe studenten van de Universiteit Maastricht, Zuyd Hogeschool en VISTA College, vindt dit jaar plaats van maandag 19 augustus tot en met donderdag 22 augustus. Tijdens de INKOM kunnen nieuwe studenten deelnemen aan diverse activiteiten waaronder...

• 23 aug 29 aug