06 okt
Alumni bijeenkomst in Singapore

Alumni Beachvolleybal op Sentosa

Een gezellig volleybaltoernooi en bijeenkomst op het strand

sentosa_beach.jpg

De Universiteit Maastricht nodigt je graag uit voor ons UM Alumni Beachvolleybalevenement op Sentosa op zondag 6 oktober 2019. Een sociaal evenement waarvan we hopen velen van jullie te zien voor ons leuke volleybaltoernooi en bijeenkomst op het strand.

Masato Itabashi, een bekende Japanse beachvolleyballer die in Singapore woont, zal ons enkele tips en trucs laten zien, gevolgd door een mini-toernooi.

Registratie is gratis, we vragen echter S$5 bijdrage voor deze dag. Het eerste drankje wordt gesponsord door het SBE Alumni Office.

Je bent van harte welkom om je partner en familie mee te nemen. De uitwisselingsstudenten van de Universiteit Maastricht, die dit semester in Singapore studeren, worden ook uitgenodigd om deel te nemen aan dit evenement.

Je kunt je hier registreren.
Datum: zondag 6 oktober 2019
Tijd: 15:00 - 17:00 uur
Locatie: samenkomst op volleybalgebied naast Tanjong Beach Club op Sentosa

We hopen je daar te zien!

Comité UM Alumnikring Singapore in samenwerking met het SBE Alumni Office