03 jul
Alumni bijeenkomst in Brussel

Internationale Potluck | Netwerkbijeenkomst in Brussel

brussel.jpg

Voordat we allemaal op onze welverdiende vakantie gaan, nodigt het comité van de UM Alumni Circle Brussel je graag uit voor een International Potluck/Netwerkbijeenkomst bij de UM Campus Brussel. Deel je favoriete nationale/regionale/lokale gerechten, culinaire hoogtepunten en homebrews met mede-UM Alumni! Het concept is simpel: neem gewoon je favoriete gerecht, dessert of drankje uit eigen land mee. Terwijl je de specialiteiten proeft, heb je voldoende tijd om te socializen met andere UM-alumni, om bij te praten met oude vrienden en om de laatste roddels uit de EU-bubbel te delen. Kom erbij, ook als je geen tijd hebt om een ​​gerecht klaar te maken.

Speciale gast van de avond is Romain SEIGNOVERT van de Social Media Unit van de Europese Commissie, die zijn ervaring met de implementatie van de “This time I'm voting” campagne voorafgaand aan de EU-verkiezingen in mei 2019 met ons zal delen. Mis zijn toespraak niet!

Wanneer: woensdag 3 juli 2019, van 18.30 - 22.00 uur
Waar: UM Campus Brussel, Tervurenlaan 153, 1150 Brussel (dicht bij metrostation Montgomery)

Je kunt je voor deze bijeenkomst aanmelden via onze UM Alumni Portal.