02 jul
Alumni bijeenkomst in Zürich

Alumni bijeenkomst bij de Swisscom Business Campus in Zürich

Onze volgende bijeenkomst zal plaatsvinden in het hart van het Industriekwartier in Zürich

zurich.jpg

Het was een genoegen om velen van jullie te ontmoeten op het hoofdkantoor van FIFA in april in Zürich. Met veel plezier kondigen we nu alvast de volgende UM Alumni Zwitzerland-bijeenkomst aan, die zal plaatsvinden in het hart van het Industriekwartier (voormalige industriële wijk) van Zürich op 2 juli 2019.

Om je in de mood te brengen voor een lange zomer, gaan we een cocktailworkshop combineren met de nieuwste trends in technologie. De heer Alexander Mohri, hoofd Strategie Swisscom AG, zal ons vergezellen met een keynote speech «Future Ready». Daarna zal alumna Erika Linhartová je begeleiden bij het mixen van je eigen speciale cocktail, waarvan je kunt genieten tijdens het socializen met andere Alumni. Voor geïnteresseerden zijn er daarna restaurants en bars op loopafstand te vinden (bijvoorbeeld Frau Gerolds Garten).

Wanneer: dinsdag 2 juli 2019 vanaf 18.15 uur - start van de presentatie om 18.45 uur.
Waar: Swisscom Business Campus, Turbinenstrasse 30, 8005 Zürich
Hoe er te komen: Van HB, met tram 4 naar Toni-Areal of SBB in de richting van Bahnhof Hardtbrücke. Loop ongeveer 200 m in de richting van het Renaissance Hotel (duurt ongeveer 10 minuten in totaal van Zürich HB). De Business Campus ligt direct naast de hoteltoren.
Het UM Alumni Network sponsort 2 drankjes voor ons volgens de goede UM-traditie. Zeer bedankt!

Aanmelden voor deze bijeenkomst kan via onze UM Alumni Portal.