21 mei

Green Impact Award Ceremony

Eén jaar Green Impact bij de UM, kom het vieren!

In het afgelopen academisch jaar heeft de UM een nieuwe impuls gegeven aan haar duurzaamheidsdoelen. Green Impact was daar onderdeel van, een programma waarin UM-medewerkers en –studenten zelf acties konden ontwikkelen om de universiteit duurzamer te maken.

Tijdens de award ceremony wordt getoond waar de Green Impacts teams aan gewerkt hebben en welke van deze acties de komende jaren UM-breed worden ingevoerd.

Verder gaan we de Green Impact plannen bekendmaken voor het komende academisch jaar. Dus als je wilt deelnemen aan Green Impact 2019/2020, kom dan naar de award ceremony!

Als je niet aanwezig kunt zijn, maar wel betrokken wilt zijn bij een duurzame UM, wordt dan lid van de intranetgroep Sustainable UM 2030 (op dit moment alleen toegankelijk voor medewerkers, aan toegang voor studenten wordt nog gewerkt).

Programma:

16.15u - Deuren open

16.30u - Start programma

18.00u - Borrel

Vergeet je niet aan te melden. Tot ziens op 21 mei!