13 mei
Koop je eendje(s) en steun oorlogsvluchtelingen in Maastricht!

Duckrace Maastricht

Een veilig thuis… voor velen vanzelfsprekend, voor oorlogsvluchtelingen zeker niet! Samen met Maastrichtenaren en studenten zorgt Refugee Project Maastricht (RPM) voor activiteiten die bijdragen aan gevoel van veiligheid, gemeenschap en wederzijds respect.

Geen vreemde eenden in de bijt!

Duckrace profile

Elk eendje dat op Moederdag door de Jeker zal zwemmen levert €5 op voor het goede doel. Het Universiteitsfonds Limburg, die de campagne samen met Jules Maastricht zal voeren heeft zich ten doel gesteld minstens 4000 eenden te verkopen en daarmee een bedrag van €20.000 zeker te stellen. Met dit enorme bedrag kunnen studenten en Maastrichtenaren de komende 5 jaar activiteiten organiseren waarmee ze oorlogsvluchtelingen hun gevoel van veiligheid en eigenwaarde kunnen teruggeven.

Moederdag, afstuderen, verjaardag of een goed rapport? Doe diegene een eendje cadeau! Komt jouw eendje als eerste over de finish? Dan win je een van de vele cadeaus die de sponsoren van de Duckrace beschikbaar hebben gesteld! www.koopjeduck.nl/vluchtelingen

Meer informatie, ga naar de website van het Universiteitsfonds Limburg