24 nov 26 nov

Hack4Smart Services Hackathon op de Brightlands Smart Services Campus

De volgende Hack4SmartServices Hackathon komt eraan! Vrijdag, zaterdag en zondag, 24-26 november 2017 op de Brightlands Smart Services Campus. Het thema van deze editie is ‘Mobility as a Service’. Voorafgaand aan de hackathon is er een Inspirational Event op donderdagavond 26 oktober. Studenten uit alle studierichtingen zijn uitgenodigd deel te nemen.

hackathon 2016

Tijdens de hackathon pak je een uitdaging aan met behulp van technologie. In een klein team van 4-6 personen werk je aan een proof-of-concept en aan een business plan. Gedurende het weekend zijn er coaches die je helpen met verschillende aspecten: het gebruik van slimme technologie, experimenten, data analyseren, software schrijven, zaken doen en je idee pitchen. Dit alles gebeurt binnen een periode van 48 uur.

De winnaars van de hackathon worden beloond met fantastische prijzen.

Voor meer informatie: www.hack4smartservices.com

Oscar en Martha, de winnaars van de Hack4SmartServices Hackathon van vorig jaar delen hun ervaring.