05 okt
Alumni bijeenkomst in 's Hertogenbosch

's Hertogenbosch: Rondleiding door de Gruyter Fabriek

Alumni zijn van harte welkom bij een rondleiding door de Gruyter Fabriek

De Alumnikring Noord-Oost Brabant nodigt je uit voor een exclusief evenement in de meest innovatieve plek van ‘s-Hertogenbosch: De Gruyter Fabriek.

Heb je altijd al een kijkje willen nemen op deze prachtige historische plek, én wil je meer te weten komen over wat de N.V. Bossche Investerings-Maatschappij (BIM) betekent voor innovatie en startups in de regio? Kom dan op 5 oktober naar onze alumni bijeenkomst!

We beginnen vroeg op de avond met een rondleiding door de Gruyter Fabriek en zullen zo meer te weten komen over de historie van de fabriek en de grootgrutter die hier gevestigd was. De rondleiding wordt georganiseerd in samenwerking met Kring Vrienden van ’s Hertogenbosch.

BIM-directeur Maurice Horsten, collega UM-Alumnus en lid van het dagelijks bestuur van het Universiteitsfonds Limburg (SWOL), vertelt ons alles over wat de BIM doet om economische bedrijvigheid in de stad en de regio te stimuleren, en welke rol de Gruyter Fabriek daarin heeft.

Kortom, mis deze unieke bijeenkomst niet!

Datum: donderdag 5 oktober 2017
Inloop en welkom: 18:00 – 18:30 uur
Rondleiding door De Gruyter Fabriek: 18:30 – 19:30 uur
Presentatie NV BIM: 19:30 – 20:30 uur
Borrel en napraten: 20:30 – 23:00 uur

Aanmelden voor dit event kan via onze UM Alumni Portal.

Praktische zaken:
- Adres de Gruyterfabriek: Veemarktkade 8 te 's Hertogenbosch
- Er is ruim voldoende gratis parkeergelegenheid
- Inloop/ontvangst in de Brasserie, ingang F
- De presentatie en de borrel zullen plaats hebben in het Volthuisje

We zien jullie graag op 5 oktober!