28 aug 30 aug

UCM - Introductie dagen

De introductie dagen is een spannende periode waarin je je medestudenten en docenten leert kennen. Je krijgt een Problem-Based Learning (PBL) training, een Liberal Arts and Sciences-introductie en een tour van UCM en andere relevante UM-locaties.

Binnen een paar weken ontvang je per email meer informatie. Een gedetailleerd programma van de introductiedagen ontvang je bij aankomst op de introductiedagen op maandag 28 augustus.

General information

• De UCM introductiedagen vinden plaats van maandag 28 augustus, 09:00  tot woensdag 30 augustus, 17:00
  • Het reguliere rooster start op maandag 4 september. Omdat je al je course requests hebt ingestuurd ben je daarvoor al automatisch aangemeld. Het rooster van periode 1 wordt beschikbaar gemaakt tijdens de introductiedagen.
  • Voor vragen met betrekking tot toelating, registratie, introductie of UCM in het algemeen, stuur een mail naar ucm-admissions@maastrichtuniversity.nl