06 jun
Netwerkbijeenkomst in London

International Business School Network in Londen

Alumni zijn van harte welkom bij een netwerkbijeenkomst

De Universiteit Maastricht, School of Business and Economics nodigt je uit om collega's te ontmoeten en geïnspireerd te worden door succesvolle UK-based alumni. We combineren de netwerken van acht internationale business schools van over de hele wereld voor een speciaal alumni event in Londen. UK-based alumni van drie universiteiten delen hun persoonlijke reis naar succes en bespreken belangrijke lessen over hoe in een nieuwe culturele omgeving te kunnen gedijen.

Leann Poeth, SBE Alumni Officer en Prof. Mariëlle Heijltjes, Associate Dean Strategic Development and Internationalization, zullen in Londen aanwezig zijn om je te ontmoeten tijdens dit speciale evenement.

Dit speciale evenement is gratis, maar plaatsen zijn beperkt.
Registratie is essentieel. Versnaperingen worden verstrekt.
Dress Business.

Om de originele uitnodiging te zien en te registreren voor dit evenement, klik hier!