07 jun
Netwerkbijeenkomst in Singapore

Meet & Greet in Singapore

Alumni zijn van harte welkom bij een informele borrel

De Universiteit Maastricht nodigt alle alumni in Singapore graag uit voor een "meet and greet" op woensdag 7 juni 2017 samen met Philip Vergauwen, decaan van de Universiteit Maastricht School of Business and Economics (SBE). Professor Vergauwen zal een aantal partneruniversiteiten bezoeken en zou graag deze unieke gelegenheid willen aangrijpen om onze alumni in Singapore te ontmoeten en nieuws en ontwikkelingen uit Maastricht te delen. Dit evenement is een uitstekende gelegenheid om onze decaan en mede-UM-alumni te ontmoeten, ervaringen te delen en herinneren aan je studietijd in Maastricht op te halen.

Organisatie door Maastricht University l SBE Alumni Office
*hapjes & drankjes gesponsord door SBE Alumni Office

Ongeacht je studie programma, ons netwerk evenement biedt een interessante, levendige en inspirerende omgeving om ideeën te bespreken en ervaringen te delen.

Je kunt je aanmelden via onze UM Alumni Portal. Als je nog niet voor de portal geregistreerd bent, stuur dan een email naar  alumni@maastrichtuniversity.nl om je persoonlijke uitnodigingscode te ontvangen. Het Alumni Office zal je aanvraag zo snel mogelijk verwerken.