24 nov

Masterclass Insight Information

De kortste weg naar inzicht

Welke succesfactoren zijn doorslaggevend voor het succes van een organisatie, hoe meet je deze en welke informatie is dan relevant? Uitgaand van uw missie, visie en strategisch plan bepaalt u de vereiste succesfactoren, zowel de externe als de interne. Op basis van een overzichtelijk model definiëren en implementeren we deze succesfactoren en presenteren we een integraal overzicht van de succesfactoren door middel van de “Balanced Scorecard”. Daniel Klinkenberg van ORGfit leidt u door deze masterclass en zal aan de hand van een praktijkgerichte case een toepassing van de “Balance Scorecard” presenteren.

Datum: 24 november 2016
Tijdstip: 16:00 – 19:30 uur
Locatie: Maastricht University SBE, Tongersestraat 53, 6211 LM Maastricht3
Kosten: € 375,- (vrijgesteld van BTW)
PE-uren: 3

Deze masterclass wordt verzorgd door drs. Daniel Klinkenberg RA RC. Daniel Klinkenberg is ruim 20 jaar actief in o.a. de sectoren zorg, wonen, onderwijs en gemeentelijke overheden. Hij is directeur van organisatieadviesbureau ORGfit. Zijn expertise ligt op het vlak van business intelligence, business control en change management.

Aanmelden kan via dhr. Leo Urlings, per e-mail, of telefoon: 06-10561378.