05 okt

De Alumnikring Noord-Oost Brabant organiseert een inspirerende workshop

Alumni zijn van harte welkom bij een inspirerende workshop

De Alumnikring Noord-Oost Brabant nodigt je graag uit voor een nieuwe activiteit!

Wat is jouw passie, of welke droom heb jij? Op woensdag 5 oktober komt Xavier Maassen ons inspireren en coachen om te leven met passie, het beste uit jezelf te halen en dromen na te streven.

Xavier Maassen is professioneel autocoureur en tevens coach en trainer. In zijn constante drijfveer om beter te worden als topsporter in de autosport heeft hij veel dingen op fysiek en mentaal vlak meegemaakt, geleerd en gezien.
Daarnaast coacht en traint hij particulieren en ondernemers. Dit doet hij vanuit zijn visie om te leven met passie, om het beste uit jezelf te halen en je dromen na te streven. Als spreker neemt hij je mee in de wereld van de autosport en de dingen die hij geleerd heeft om succes te bereiken. Na deze sessie zullen we onder het genot van een drankje ervaringen uitwisselen in het Mariapaviljoen.

Datum: woensdag 5 oktober 2016
Programma:
19.30 uur - Ontvangst en registratie Mariakapel (achter de slagbomen van het Mariapaviljoen, Burgemeester Loeffplein 70, 5211 RX 's-Hertogenbosch)
20.00 uur - Start sessie (duur: 1.5 uur)
21.30 uur - Borrel in Mariapaviljoen

Je kunt je aanmelden voor deze bijeenkomst via email alumni@maastrichtuniversity.nl of telefonisch (043-3885221).