21 sep

Netwerk bijeenkomst in Ottawa

Alumni worden van harte uitgenodigd voor een informele netwerk bijeenkomst in Ottawa

Graag nodigen we je uit voor een informele netwerk borrel, waarbij alumni die op 21 september in de omgeving van Ottawa-Gatineau zijn, de gelegenheid hebben elkaar te ontmoeten, te netwerken en ervaringen uit te wisselen.

Wat: Informeel samenzijn om elkaar te ontmoeten en ervaringen over Maastricht uit te wisselen
Wanneer: woensdag 21 september 2016, 18.30 - 21.00 uur
Waar: Brothers Beer Bistro, 366 Dalhousie Street Ottawa, Ottawa (in de Byward Market)

Twee drankjes en snacks zullen worden gesponsord door het Alumni Office van de Universiteit Maastricht!

Je kunt je aanmelden voor deze bijeenkomst via email alumni@maastrichtuniversity.nl of telefonisch via +31 43 388 5221.