02 sep

Alumni diner in São Paulo

Kom genieten van een alumni diner in São Paulo samen met Zoé den Boer, onze Senior Recruitment Officer van de afdeling Marketing & Communications van de Universiteit Maastricht.

De Universiteit Maastricht doet eind augustus mee aan drie onderwijsmarkten in Brazilië, de QS fairs in Rio de Janeiro op 27 en 29th augustus, en in Sao Paolo op 4 september.

Zoé den Boer, Senior Recruitment Officer van de afdeling Marketing & Communications van de Universiteit Maastricht organiseert een informeel diner voor UM alumni tijdens haar verblijf in São Paulo.

Dit is voor jou een goede gelegenheid om het laatste nieuws over en van de Universiteit Maastricht te vernemen en voor Zoé om over jouw plannen en carrière na je afstuderen te vernemen.

Datum: Friday, 2 September 2016
Tijdstip: 19.00 uur
Locatie: Fogo de Chão, Rua Augusta 2077, Jardins – Sao Paolo

Als je geïnteresserd bent om Zoé te ontmoeten, laat ons dat dan weten via email alumni@maastrichtuniversity.nl. Wij zullen Zoé informeren over je deelname en houden je op de hoogte.