17 okt

Masterclass Psychologie van de Beïnvloeding

Met het oog op de huidige en toekomstige ontwikkelingen in organisaties is alleen kennis voor de controller niet meer voldoende om succesvol te kunnen zijn. Directie en management verwacht van de huidige controller véél meer de rol van strategisch gesprekspartner én impact van zijn/haar handelen. Dat vraagt van de controller de bewustwording dat ‘hij/zijzelf het instrument is’ waarmee hij/zij dagelijks zaken doet. Tijdens deze Masterclass gaan we in op een aantal inzichten en tips om je beïnvloedingsvaardigheid én impact als controller te vergroten.

Datum: 17 oktober 2016
Tijdstip: 16.30 uur (ontvangst om 16.15 uur) tot 21.15 uur
Locatie: Maastricht University School of Business and Economics, Tongersestraat 53, 6211 LM Maastricht
Kosten: € 195,- inclusief maaltijd (vrijgesteld van BTW)
PE-uren: 4

Deze masterclass wordt verzorgd door Koert Lafeber, sinds 1995 werkzaam bij Stichting Communicatie te Breda als Senior Consultant/Trainer en Coach en sinds 2001 als Partner. Zijn werkzaamheden bestaan uit het geven van allerlei incompany - en maatwerktrainingen op het gebied van Commercie, Management en Communicatie, het ondersteunen van organisaties bij veranderingsprocessen alsmede het verzorgen van individuele coachingstrajecten. Voor zowel nationale/ internationale (Corperate) organisaties o.a. op gebied van Finance, Overheid, MKB, Wetenschap, Gezondheidszorg, Technologie, Voedingsmiddelen en Onderwijs.

Registratie is mogelijk via Tanja Kicken per e-mail: t.kicken@maastrichtuniversity.nl, of telefoon: 043 – 388 37 55.