19:30 - 22:30

De Alumnikring Noord-Oost Brabant organiseert een Jheronimus Bosch stadswandeling

De Alumnikring Noord-Oost Brabant nodigt je graag uit voor een nieuwe activiteit! In het kader van hetJheronimus Bosch jaar organiseren wij op 12 mei een Jheronimus Bosch stadswandeling in Den Bosch voor jou.

Onder begeleiding van een gids maken we een stadswandeling door de historische Bossche binnenstad, waarbij we zullen worden bijgepraat over cultuurhistorie van de binnenstad en waarbij speciale aandacht besteed zal worden aan Jeroen Bosch en de aan hem gerelateerde objecten.

De wandeling zal ons langs een aantal bijzondere fantasiefiguren leiden die afkomstig zijn uit Bosch’ bekendste meesterwerk: de Tuin der Lusten. Deze “Bosch Experience” is ontwikkeld door Jheronimus Bosch 500 in samenwerking met de Efteling om zo de route tot een ware Bosch-beleving te maken.

Na de wandeling zullen we onder het genot van een drankje ervaringen uitwisselen in Café Jeronimus.

Programma:
19.30 uur - Ontvangst en registratie
20.00 uur - Start wandeling (duur: 1,5 uur)
21.30 uur - Borrel in Café Jeronimus

Startlocatie:
VVV ’s-Hertogenbosch, Markt 77, 5211 JX, ’s-Hertogenbosch

Je kunt je aanmelden voor deze bijeenkomst per reply op deze email of telefonisch (043-3885221). Bezoek ook onze website voor een update van je CV en andere gegevens. Je vindt hier ook informatie over andere activiteiten en services voor UM alumni.

Praktische informatie:
- We dienen uiterlijk een week van tevoren het aantal deelnemers door te geven. Meld je dus uiterlijk 4 mei aan.
- Hou er rekening mee dat de activiteit buiten plaats vindt; trek dus makkelijke schoenen aan. In geval van regen, neem een paraplu mee of een regenjas.