Vennegoor, G., Van Assema, P., Molleman, G. R. M., Van Empelen, P., Dieleman, J., & Jansen, M. W. J. (2023). Fidelity, adaptation and integration of whole-school health promotion within Dutch schools: a cross-sectional survey study. Health Promotion International, 38(6), Article daad173. https://doi.org/10.1093/heapro/daad173
Vennegoor, G., Van Assema, P., Eekhout, I., Lezwijn, J., Molleman, G., & Jansen, M. (2023). Measuring Implementation of Health Promoting School (HPS) Programs: Development and Psychometric Evaluation of the HPS Implementation Questionnaire. Journal of School Health, 93(6), 450-463. https://doi.org/10.1111/josh.13277
Vennegoor, G., Vonk, L., van Assema, P., Huijts, T., Eekhout, I., Molleman, G. R. M., Levels, M., & Jansen, M. W. J. (2020). Onderzoeksopzet evaluatie gezonde school: onder welke condities doet het ertoe?TSG - Tijdschrift voor gezondheidswetenschappen, 98, 25-33. https://doi.org/10.1007/s12508-020-00276-6