Vergroot je maatschappelijke betrokkenheid!

Get Involved Informatie Markt - Student en Stad

Op 5 februari van 13.00 tot 16.00 vindt in het bezoekerscentrum van het Studenten Service Centrum aan de Bonnefantenstraat de halfjaarlijkse Get Involved informatiemarkt plaats. Tijdens dit evenement presenteren 30 sociale initiatieven zichzelf aan de studenten van de Universiteit Maastricht.

De Get Involved informatiemarkt wordt deze keer georganiseerd door Match en Maastricht Housing. Het doel van de informatiemarkt is om studenten te informeren over maatschappelijke initiatieven in de stad en zo hun maatschappelijke betrokkenheid te vergroten. De markt richt zich voornamelijk op nieuwe studenten, maar ook studenten die al wat langer aan de universiteit studeren en andere geïntereseerden zijn welkom. Inmiddels traditie: er worden gratis verse stroopwafels uitgedeeld.

Wil je weten welke initiatieven er zijn op het gebied van sociale betrokkenheid in Maastricht, meer betrokken raken bij deze initiatieven en razendsnel een echte local worden? Loop even binnen!
> Meer informatie

stroopwafel get involved