DVDW scriptieprijs

In verband met het 10 jarig bestaan looft DVDW Advocaten in 2014 een DVDW Scriptieprijs uit voor de beste scriptie op het gebied van het ondernemingsrecht. Deelname staat open voor studenten, die een scriptie hebben geschreven over een ondernemingsrechtelijk onderwerp. Voor toekenning van de DVDW Scriptieprijs komen scripties in aanmerking, die gedurende het academisch jaar 2013-2014 met het cijfer 8 of hoger zijn beoordeeld. Aan de DVDW Scriptieprijs is een geldbedrag van €1.500,= verbonden en de mogelijkheid om bij DVDW een studentstage te lopen. Belangstellenden kunnen tot uiterlijk 1 oktober 2014 hun scriptie inzenden. DVDW is verbonden aan het Institute for Corporate Law, Governance and Innovation Policies en de jury bestaat uit Prof. Kroeze (EUR), Mr. Hanssen en Prof. Schwarz (UM).