More than 35 years of SBE

Welkom op de pagina met de Nederlandse teksten uit het boek “Together we are more than 35 years SBE”*.

Er is besloten om enkel de columns van Wil Foppen, de interviews met stafleden die Wammes Bos heeft gehouden en de portretten van alumni door Maurice Timmermans in het Nederlands aan te bieden.  De reden is dat deze in het Nederlands zijn geschreven en naar het Engels zijn vertaald door Alison Edwards en Casey O’Dell. De overige teksten zijn direct in het Engels geschreven en ge-edited door Casey O’Dell. De teksten zijn gesplitst naar Essays Wil Foppen, Interviews Stafleden door Wammes Bos en Portretten Alumni door Maurice Timmermans.

De tekst over opzet van het boek en de ontwikkeling van SBE is enkel in het Engels beschikbaar en is te vinden in de hardcopy van het boek. Voor informatie over het boek en bestellingen kunt u contact opnemen met Tom van Veen, t.vanveen@maastrichtuniversity.nl.

*Gijselaers, Wim, Jos Lemmink & Tom van Veen (2021), Together we are more than 35 years SBE, Maastricht: Maastricht University School of Business and Economics. 162pp.