Studievoorlichting Evenementen @ Maastricht SBE

Ben jij een toekomstige bachelor student?

Bachelor students at entrance TS53

Wij zijn hier om te helpen! Naast de informatie-evenementen op de campus willen we je graag verschillende hulpmiddelen aanbieden die je een idee kunnen geven van hoe het is om te studeren aan de School of Business and Economics van de Universiteit Maastricht, en je antwoord kunnen geven op vragen die je misschien hebt.

1. Experience Days
2. Praat met onze studenten
3. Online persoonlijke afspraak (Zoom)

1.Experience Days

Virtual Experience Days School of Business and Economics

De School of Business and Economics biedt online en op de campus Experience Days aan. Tijdens dit evenement leer je meer over jouw favoriete studieprogramma en lesmethode (PGO) van de Universiteit Maastricht. Om u zo goed mogelijk te ondersteunen bij het maken van uw keuze bieden wij deze Belevingsdagen aan. Door een Experience Day bij te wonen, krijg je de exclusieve kans om erachter te komen of onze bacheloropleiding bij jou past!

Schrijf je nu in voor onze Experience Day

More event items

2. Praat met onze studenten

Blij om te helpen

Wil je iets vragen of bespreken met een van onze studenten? Op ons YouTube-kanaal beantwoorden onze bachelorstudenten enkele van jouw meest dringende vragen! Liever direct in gesprek met een van onze studenten? Hieronder vind je een overzicht van de studentambassadeurs van SBE. De ambassadeurs helpen je graag met al je vragen.

3. Online persoonlijke afspraak

Als je nog vragen hebt of graag een één-op-één gesprek wilt hebben met een van onze recruiters, dan ben je van harte welkom om een Zoom call in te plannen met onze bachelor recruiter Julie Goodfellow! Ze ontmoet je graag:

Online via Zoom op maandag en vrijdag.
Op campus op dinsdag, woensdag en donderdag

Bachelor recruiter Julie Goodfellow
Boek een persoonlijke afspraak