Maak kennis met jouw nieuwe community!

Nice to meet you (again) bij UnliMited-Students!

Ben jij een student met een beperking, zichtbaar of onzichtbaar, chronische aandoening of neurodivergentie? Dan is UnliMited-Students een leuke groep voor jou!

Doe mee op dinsdag 24 september met een gezellige pizza-avond en leer UnliMited-Students kennen! Vind een veilige plek en ontmoet andere studenten met een functiebeperking, chronische ziekte of neurodivergentie.

Beschilder een stoffen tasje, speel (bord) spellen of klets gezellig met anderen. Je kunt ook bijdragen aan ons steeds groter wordende UnliMited-patchwork.

Wij zorgen voor pizza en andere snacks en meedoen kost je niets!

Deze avond vindt plaats bij Kaleido (Tapijnkazerne 21) op dinsdag 24 september van 18:00 tot 20:00.

Of je nou voor het eerst aan een van onze activiteiten meedoet of al lid bent van ons netwerk; we kijken ernaar uit om een ontspannende avond met je te hebben!

Schrijf je svp in via het aanmeldformulier en geef daarin aan of je toegankelijkheidsbehoeften hebt en dieet wensen.

Volg ons op   Instagram  voor updates!

• Dialoog en debat, een vrije uitwisseling van ideeën en meningen. Vanaf dit academisch jaar staat hiervoor een speciaal platform open voor studenten en medewerkers van de Universiteit Maastricht.

• Inkom letters

INKOM 2024

Van maandag 19 tot en met donderdag 22 augustus zullen de studenten met elkaar en met de stad Maastricht kennismaken. Een stad waarin je nieuwe mensen gaat ontmoeten en je (opnieuw) je weg moet gaan vinden.

• Wonen in Sittard en studeren in Maastricht, Eindhoven, of zelfs Tilburg of Leiden. Een paar jaar geleden was dit nog moeilijk voor te stellen, tegenwoordig komt het steeds vaker voor. Soms uit noodzaak, maar vaak ook als bewuste keuze. De opkomst van meer creatieve woonplekken buiten de traditionele...